IF Stjernen

First slide

Velkommen til IF Stjernen

Stjernen tæller i dag aktivt mere end 500 Medlemmer som er i gang indenfor Håndbold, Tennis og Badminton.

I Stjernen tror vi på fællesskab og sammenhold, vi løfter i flok og har en inkluderende kultur. Kunne du tænke dig at prøve kræfter med Håndbold, Tennis eller badminton så meld dig i allerede i dag og bliv en del af fællesskabet.

VORES SPONSORER

Alle de sponsorer som støtter IF Stjernen.

Idrætsforeningen Stjernen er en dansk Idrætsforening i Odense, der blev stiftet 18. april 1921. Indtil 1931 blev der kun dyrket vintergymnastik og atletik i klubben, men så begyndte man at spille noget bold i forbindelse med gymnastikken. Stjernen var med til at stifte Fyns Håndboldunion i 1933.

I 1962 blev atletik afdelingen nedlagt, så nu var der kun håndbold på programmet indtil 1992, hvor man også begyndte at spille tennis.